loading...
سایت ماه ترین ها
آخرین ارسال های انجمن
SANAZ بازدید : 253 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

تمام من در ناتمام دیگری به خواب رفته..

روزهای بی خاطره:
احساس های از یاد رفته
قلم های بی صدا
ساعت های تکراری
رفتن های بیهوده
پنجره های بسته
و نگاه های خسته
بیچاره دلم :
پشت میله های انتظار
چنبره زده
واژه ها در حنجره بغض شده اند
تمام من در ناتمام دیگری به خواب رفته
شب ها چادر سکوت بال می گشاید
در خودم گم شده ام
امان از :
..........روزهای بی خاطره
متن و تصاویر عاشقانه بیشتر در ادامه مطلب...

دلـــَم گرفتــﮧ...

از همــﮧ ی بــی تفآوتــی هآ...
از همــﮧ فــَرآموشی هآ...
از هَمﮧ بــی اعتمــآدی هآ...
کــآش معلــمی بود و انشـ ـ ـــآیی مــی خوآســت...
"روزگــآر خوב رآ چگونــه مــی گــُذرآنید؟؟؟
من دیگه خیلی وقته از کسی ناراحت نمیشم...
تمام سختیش یک خنده ی زورکیه
و یه شونه بالا انداختن الکی...
خیلی وقته خیلی چیزارو میدونم
و خودمو میزنم به ندونستن...
سختیش یه لحظه حرف عوض کردنه
و بیخیال شدنه....
بیخیال!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت ماه ترین ها,ماه ترین ها98,ماه ترین98,ماه ترین,ماه ترین ها,ماه ترینها,ماهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1324
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 712
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 1,348
  • باردید دیروز : 664
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 9,368
  • بازدید ماه : 9,368
  • بازدید سال : 156,308
  • بازدید کلی : 2,964,548
  • سئو سایت
    SEO Reports for ccfun.ir