loading...
سایت ماه ترین ها
آخرین ارسال های انجمن
SANAZ بازدید : 600 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس های جدید و عاشقانه

دلم ساعتی میخواهد که مانده باشد روی ساعتهای باتو بودن..

___________________________________
به سلامتی کسی که بی خیالمونه ولی همیشه تو خیالمونه..

___________________________________
حماقت که شاخ و دم ندارد! حماقت یعنی من اینقدر میروم تا تو دلتنگ من شوی! خبری از دلتنگی تو نمی شود! برمیگردم چون دلتنگت می شوم!!!

___________________________________
توی تاکسى اگر دقیقا جایى که می خواهى پیاده شى به راننده بگى، ۵۰ متر جلوتر می ایسته، ولى اگر ۵۰ متر قبل از مقصد بگى، فورا ترمز می گیره

___________________________________
شیرین ترین لبخند اون لبخندیه که وقتی میخوای بهش اس ام اس بدی یه دفه خودش اس ام اس میده ♥

___________________________________
یه روز یه جوونی میره قهوه خونه…چشمش میوفته به یه قناری.به صاحبش میگه:فروشیه؟میگه:نه رفیقمه…پس به سلامتی اوناییکه رفیقاشونو نمیفروشن…

___________________________________
خوشا به حالت ای روستایی،چه شاد و خرم چه باصفایی،در شهر ما نیست جز داد و فریاد،خوشا به حالت که هستی آزاد،در شهر مانیست جز دود و ماشین،دلم گرفته از آن و از این،ای کاش من هم پرنده بودم،با شادمانی پر می گشودم،میرفتم از شهر به روستایی،آنجا که دارد آب وهوایی…صفای کسایی که کلاس ۶ ابتدایی نرفتن…

___________________________________
پیدا کــــــــردن کسی که بهت بگه دوسـت دارم سخت نیست… پیدا کــــــــردن کسی که، واقعا بهت ثابت کنه دوست داره سختــه…!!

___________________________________
گاهی باید نباشی … تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه…؟ اونوقته که می فهمی باید همیشه با کی باشی !!!

___________________________________
سرنوشت تصمیم میگیرد که تو در زندگی با چه کسی ملاقات کنی اما تنها قلب توست که می تواند تصمیم بگیرد چه کسی در زندگی تو باقی میماند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت ماه ترین ها,ماه ترین ها98,ماه ترین98,ماه ترین,ماه ترین ها,ماه ترینها,ماهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1324
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 711
  • آی پی امروز : 473
  • آی پی دیروز : 227
  • بازدید امروز : 1,741
  • باردید دیروز : 2,803
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,370
  • بازدید ماه : 5,370
  • بازدید سال : 152,310
  • بازدید کلی : 2,960,550
  • سئو سایت
    SEO Reports for ccfun.ir