loading...
سایت ماه ترین ها
آخرین ارسال های انجمن
3d boy بازدید : 354 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

انقدر از عشقت ســـرد شده ام ، که دیگر سرمای این زمستان لعنتی به لرزه ام نمی اندازد... ----------------------------------------------------♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥------------------------------------------------------- به گل گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است..." به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..." به شمع گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..." به عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیستم __________________________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________________________ آن شب های آخر که دیگر دقیقه ها پشت گوشی سکوت می کردیم ... که دیگر اعتراض، ناراحتی و حتا دعوایی نداشتیم که دیگر ! که دیگر به هم گیر نمیدادیم همدیگر را چک نمیکردیم شکستن بغض همدیگر را نمیشنیدیم آن شب ها به طور زجر آوری به من آموختند که تداوم رابطه ی دو آدم خوشبخت تا زمانی نیست که گل می گویند، گل می شنوند ! تا زمانی نیست که تفاهم ! دارند ... فقط تا زمانی است که می توانند راحت حرفشان را به هم بزنند ! همین. ___________lovestreet.rozblog__________________________________________ دلم جرعه ایی محبت تلخ میخواهد سر بکشم مست شوم یادم برود کسی هست کسی بود کسی که دوست داشتمش دلم یک پک عمیق عشق تلخ میخواهد انقدر تلخ که شیرینی عاشقی برود از خاطــــــرم ... ! ___________lovestreet.rozblog__________________________________________

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت ماه ترین ها,ماه ترین ها98,ماه ترین98,ماه ترین,ماه ترین ها,ماه ترینها,ماهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1324
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 711
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 227
  • بازدید امروز : 1,278
  • باردید دیروز : 2,803
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,907
  • بازدید ماه : 4,907
  • بازدید سال : 151,847
  • بازدید کلی : 2,960,087
  • سئو سایت
    SEO Reports for ccfun.ir