loading...
سایت ماه ترین ها
آخرین ارسال های انجمن
SANAZ بازدید : 805 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

از گفت و گوهای رایج من و مامانم می توان به گشنمه و کوفت بخوری اشاره کرد جوک های توپ خنده دار اسفند 91

* * *

کلا نسل ما نسل بی اعصابیه،فقط میتـونه با کامپیوترش زندگی کنه
هر شبی که پیش خانواده نشستیم بحثمون شد جوک های توپ خنده دار اسفند 91

پیامک خنده دار

* * *

مزخرف ترین قسمت خریدن یه گوشی اینه که باید اون شبی که گوشی رو میخری تا صبح بزاریش توی شارژ جوک های توپ خنده دار اسفند 91

اصلن مگه خوابت میبره اون شب

* * *

من عادت دارم از سمت دسته پارچ آب بخورم،تزمم اینه که کسی عقلش نمیرسه از اون قسمت آب بخوره جوک های توپ خنده دار اسفند 91 )

* * *

انشای این هفته
علــــم بهــــتر اســت یـا پــــــــــراید . . ؟

* * *

مردم ایران الان این شکلین

یه دلم میگه بخر بخر ” گرون میشه ” یه دلم میگه نخر نخر ” ارزون میشه “

خنده دارترین جوک ها

* * *

امروز رفتم تن ماهی خریدم ۶۵٠٠ تومن فکر کنم توش پری دریایی داره با این قیمت!! جوک های توپ خنده دار اسفند 91

 * * *

این ایرانسل خعلی نامرده،هنوز ولنتاینو بهم تبریک نگفته،فک کنم داره بهم خیانت میکنه جوک های توپ خنده دار اسفند 91

* * *

نظر به اینکه عید دیدنی به صورت رفت و برگشت انجام میشه

و با توجه به گرانیهای اخیر جهت رفاه حال مردم

سال ۹۲ عید دیدنی به صورت حذفی برگذار میشود!

* * *

بابا این گوگل به زور میخواد از من شماره بگیره هی میگه واسه کار امنیتیه :/

نمیدم آقا مگه زورههههه من خودم نامزد دارم

عجبا:)

جوک توپ خنده دار

* * *

ما خانوادگی قرار گذاشتیم امسال عید با تخمه از مهمونهامون پذیرایی کنیم

بعد هرکی بچه خوبی بود و تخمه نخورد یه پسته بهش جایزه بدیم

* * *

ایا می دانستید گل کلم در ترشی حکم پسته در اجیل رو داره !

* * *

یکی از دشواریها زمان بچگیم این بوده که نمیدونستم

خوشگل درسته یا خوشکل… (O_o)

* * *

تمام وسایل و امکانات زندگی ما رو مامانم می ذاره “همون جا”

کلا همه چی و هر چی که می پرسی جوابش همون جاست!

* * *

داشتم از خونه میرفتم بیرون مامانم پرسید کجا ؟؟!

گفتم بیرون !

برگشته میگه: خوب جای دیگه نریا !

اس ام اس خفن خنده دار

* * *

یه چیز خَعلی باحال :
از سنتون دو تا کم کنید ، حالا اگه عدد به دست اومده رو با دو جمع کنید به سنتون می رسین !

* * *

لعنت ﺑﺮ ﻫﺮ چی ﻓﺎﺻﻠﻪ اس ﺗﻮ ﺩﻧﻴﺎ . . .
ﭼﺮﺍ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﻦ ﺑﺎﺱ ﺍﺯ ﻳﺨﭽﺎﻝ ﺍﻳﻨﻘﺪ ﺩﻭﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﺁﺧﻪ ؟!
آخه چرا

جوک و اس ام اس

* * *

لذتی که توی باز و بسته کردن درِ باتریِ کنترل تلویزیون

موقعِ تماشای تلویزیون هست،

توی تماشای خود تلویزیون نیست !

* * *

هیچ لذتی بالاتر از این نیست که :
به بچه ۲ ، ۳ ساله بگی مامانتو گرگ خورد

* * *

به نظر من موبایلی که رو سایلنته :
باید یه کم شعور و معرفت داشته باشه گم نشه ، والا !

* * *

یه بار نشد بریم تو صف عابر بانک

کند ذهن ترین آدم خاورمیانه جلوی ما نباشه

جوک اسفند ۹۱

* * *

یکى از سوالات بنیادین بشر در طول اعصار این بوده که نفر قبلی دمپایى های دستشویی رو چجورى از پاش درآورده که موقع پا کردنش هر کدوم یه وره ؟

* * *

تا حالا دقت کردین اگه تو مترو الکی شروع به دویدن بکنید

ملت هم همینطوری دنبالتون میدوند…..!:)))

* * *

خرها زیاد هم خر نیستند !
بلکه موجودات وظیفه شناس خجالتی هستند که ” نه ” گفتن را نیاموخته اند . . . !

* * *

چایى نیازى به ابراز علاقه نداره ، خودش به عشق در نگاه اول معتقده

* * *

چشمم دیگر آب نمیخورد

لـامـَصـَب رانـــــی اَم گرفتم نخورد

* * *

اینایی که زنگ میزنن از خواب بیدارت میکنن بعد میگن عه ببخشید خواب بودی ؟
دانشمندا هنوز در موردشون به نتیجه خاصی نرسیدن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت ماه ترین ها,ماه ترین ها98,ماه ترین98,ماه ترین,ماه ترین ها,ماه ترینها,ماهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1324
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 712
  • آی پی امروز : 457
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 1,702
  • باردید دیروز : 664
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 9,722
  • بازدید ماه : 9,722
  • بازدید سال : 156,662
  • بازدید کلی : 2,964,902
  • سئو سایت
    SEO Reports for ccfun.ir