loading...
سایت ماه ترین ها
آخرین ارسال های انجمن
SANAZ بازدید : 342 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

فکر میکردم تو همدردی..
فکر نمیکردم توام دردی...


اگه خیلی كم سراغتومیگیرم منو ببخش.آخه بلیط سرزمین فرشته ها خیلی گرونه...


پیام love مشهدى:
مدنى الان چى حال مداد؟
حال مداد تو اینجه بودى و مو از پشت سر میومدوم و موگفتم پخ ! بعد تو مترسیدى... مو موگفتم نترس... مویوم عشقت


خوب رویان جهان رحم ندارد دلشــــــــــــان
باید از جان گذرد هر که شود عاشقشـــان
روز اول که سرشتند به گل پیکرشــــــــــان
سنگـی اندر دلشان بود همان شد دلشـان


ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم
غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم

تنها با گلها
گویم غم ها را
چه كسی داند
ز غم هستی چه به دل دارم...

میخواهمتــــــــــــــــــــ…
ولــــی…
دوری…
خیلی خیلی دور...
نه دستم به دستانـــــــت میرسد
نه چشمانم به نگاهتــــــــــــــــــ ...


اگه یه روز همه فراموشت کردن من با توام
اگه همه بهت بد کردن من با توام
ولی اگه همه دوستت داشتن...شرمنده:من با اونام!


دیگر حسابش را ندارم کلمه به کلمه رویا هایم را حفظم
ولی فکر کردن به تو هر بار برایم تازگی دارد از من دوری شاید همین نزدیکی ها فقط ای کاش جواب تنهایم بودی...

آشوب...همان حسی است که وقتی خنده بر لب های تو نباشد دارم.....


از کدوم خاطره برگشتی به من؟
که دوباره از تو رویایی شدم؟؟؟


بی هیچ صدائی می آیند
زمانی که نمی دانی
در دلت یک مزرعه آرزو می کارند و...
بی هیج نشانی از دلت می گریزند
تا تمام چیزی که به یاد می آوری
حسرتی باشد به درازای زندگی
چه قدر بی رحمند رویاهـا ...


یک دقیقه سکوت،به
احترام همه آنهایی که
درحسرت دیدارتو
مردن!


کاش یه نفر بود ومیگفت همه آن من از آن تو باشد وقتی دلت میگیرد....


ذهنم فلج می شـــــود... وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی...
جـــــــــانم


دلم می خواهد نامت را صدا کنم !
یک طور دیگر!
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد !
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم !
دلم می خواهد نامت را صدا کنم !
یک طور که دلت قرص شود که من هستم ,
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی …!


یادت هست مادر؟
اسم قاشق را گذاشتی قطار، هواپیما، کشتی؛ تا یک لقمه
بیشتر بخورم یادت هست؟
شدی خلبان، ملوان، لوکوموتیوران
میگفتی بخور تا بزرگ بشی
آقا شیره بشی... خانوم طلا بشی
و من عادت کردم که هر چیزی را بدون اینکه دوست داشته
باشم قورت بدهم حتی
بغض های نترکیده ام....♥


هه،یکی بهم گفت گشنگی نکشیدی عاشقی از یادت بره،ولی من وقتی عاشق شدم گشنگی هم از یادم رفت!


برگ زردی بودم در سکوت و تنهایی شب
تو شدی خورشیدم،تو مرا سبز کردی
از تو ای عشق واقعا ممنون
واقعا ممنون


یادها فراموش نخواهند شد حتی با اجبارو دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت...


تمام غزل هایم را سرودم كه خداحافظیت را نبینم . . .
كه دیدم. . .
وتو رفتی. . .


یكی را دوست دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
نگاهش میكنم شاید
بخواند از نگاه من
كه او را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند


من تو را نمی سرایم !..
تو ...
خودت در واژه ها می نشینی ..!
خودت قلم را وسوسه می کنی !!
و شعر را بیدار می کنی !!


فال حافظ زدم آن رند غزل خوان میگفت زندگى بى تو محال است تو باید باشى!


خیلی مواظب باش اگه با شنیدن صداش دلت لرزید... اگه با بدی هاش فرار نکردی و موندی... دیگه تمومه...!
اون شده همه ی دنیات...


نیمکت با هم بودنمان تنهاس من دل نشستن ندارم تو دلیل نشستن باش.


اگه بتونی دیگری رو همون طور که هست بپذیری و هنوز عاشقش باشی ، عشق تو واقعی است


شكستم
نه آن زمان كه رفتی ..
همان وقت كه گفتی می روی ...


روزهایی كه بی تو می گذرد گرچه بایاد توست ثانیه هاش آرزو باز می كشد فریاد: در كنار تو می گذشت، ای كاش!


نفست باران است!دل من تشنه ی باریدن ابر،دل بی چتر مرا مهمان كن...!


برای بودن با تو غرورم پایمال شد تو هم اندكی احساس بگذار مساوی كه نمی شویم حداقل به من نزدیكتر شو


منو موج ها هرروز سیلی زدن!
شكستم...
ولی صخره بار اومدم.
كنارم نبودی ببینی چطور
بااین بی كسی ها...
كنار اومدم.


ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام،باتو بودن ز همه دست کشیدن دارد.


لبخندش را تقسیم کرد خنده اش به من رسید لبهایش به دیگری ...


عاشقی جرم قشنگی است در انکارش مکوش و اگر جرم نمودی در پی عشق بکوش!!!


ببار باران
من سفر کرده ای دارم که یادم رفته
آب پشت پایش بریزم...


هرکی عاشق میشه میگه میمیرم برات،چرایکی نمیگه میمونم باهات؟؟؟


صدبار دیگر هم که به دنیا بیایی فرقی نمیکند!
قسمت هم که باشیم
دیر یا زود
به یکدیگر خواهیم رسید!!!


دردناک است دوست بداری و گمان کنی دوستت دارند،
حال آنکه
او یگانه هستی تو باشد و
تو یکی از هزاران لذت او... !


شاعر از كوچه ى مهتاب گذشت،لیك شعرى نسرود،نه كه معشوقه نداشت،نه كه سرگشته نبود،،سالها بود دگر كوچه ى مهتاب خیابان شده بود...


عاشقی را شرط اول ناله و فریاد نیست
تا کسی از جان نگذرد فرهاد نیست
عاشقی مقدور هر عیاش نیست
غم کشیدن صنعت نقاش نیست.


تو که میدونی به خیابونا وارد نیستم میشه بگی باید از کدوم طرف قربونت برم؟؟؟


همه ی روزهای دلتنگی ام را میگذارم .....
اتش میزنمت این چند روز ......
وقتی بدانی من در چند کیلومتری توام اما.....
تو کاری از دستت بر نمی اید .....


شبها وقتی میخوای بخوابی،میبینی هیشكی رو نداری كه بهت فكركنه...
اینجاست كه:میفهمی برخلاف شلوغیه درونت.....چقدر تنهایی......


اتوهستی كه دستانم رابگیری،آرزو میكنم هر روز زمین بخورم!كاش تابستانهاهم برفی بود.....


و"تو" هنوز با تمام "نبودنت" تمام "بودن"منی.....


زلال قلبت ارزانی دیگران.....
من این احساس آبكی را نمیخواهم....


دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم
ز چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم


شکست در عشق فاجعه نیست،فاجعه آنست که بدانی چرا در عشق شکست خورده ای!


عشق انسان را داغ می کند ودوست داشتن انسان را پخته، هر داغی روزی سرد می شود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نخواهد شد.


باران برای کسی تکراری نمی شود،
هروقت بیایید،دوست داشتنیست...
وتو از جنس بارانی


به آسمان نرسد هر که خاک پای تو نیست
فرو رود به زمین دلی که به یاد تو نیست..


گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن!
به رفتن ک فکر می کنی
اتفاقی می افتد که منصرف می شوی…
میخواهی بمانی،
رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی!
این بلاتکلیفی خودش کلــــی جهنـــــــــــــــم است


مثل یک روح در دو پیکریم
تو در پیکره ی خدایی
من در پیکره ی انسانی
عاشقانه میپرستمت
شاید روزی
یک روح در یک پیکر شویم . . ..


قول میدهم لام تا کام حرفی نزنم فقط بگذار از (دال تا میم) بگویم، بگذار بگویم که "دوستت دارم" دیگر لام تا کام حرفی نمیزنم..


ماه رمضان رفت ، حالا با خیال راحت می توانی قسم بخوری که دوستم داری . . .!


من صفرم تو دویی با تو بیستم بی تو نیستم


خریدار ندارد
دلی که برای دیدنت
"لــک" زده است...


شکستن دل، به شکستن استخوان دنده می‌ماند؛ ازبیرون همه چیز روبه راهست، اما هر نفس درد است که می‌کشی.


از تــ ـ ـ ــ ــو نخواهمـ گذشـت ، به ایـــ ـ ــن دلیــ ـ ـ ــل کهـ ـ خوبــی ها برای انحصار تــ ـ ـ ـــ ـو نبــ ــرد میکنند...


به سـلـامتــی اون رفــــیقی که مــــجازیـه
امـــــــــّــا . . .!!!
یـه جوری واســــت سنـگ صـــــبوره
که هیـــچ کـدوم از رفیــــقای واقـعـیت
بـه گَـــــــرد پاش نمـــــیرسـن!!!


خدایا...
بابت آن روز
که سرت داد کشیدم متاسفمـــــــــ...!!!
من عصبانی بودم
برای انسانی که تو میگفتی ارزشــــَش را ندارد
و مــــــــــن پا فشاری می کردم


نــَـه بــــه دیــروز هــآیی کـــه بودی می اندیشــَمــ
نـــَـه بـــه فـــــَــردآهــآیی کـــه شــآیـَـد بیــــآیی
میخـــــــوآهــَـم امـــروز رآ زنــدگـــی کــُنــمــ
خواســـتی بــآش....
خواســـتی نَبــآش....


یـــــك سَــــلآمـــ پُـــــر رَنـگــــ
و چَنـــــد نقطـــه چینــ …
بــــه عَــلآمـَتــــ جَـــوآبــهــــآییــــ
كـــه هَــرگــز نـــدآدی
و یـكـــــ دَقیقــــه سـُــكوتـــــ
بـــه احتــــرآمــ تمــــــآم لَحظــــــه هــــآیی
كـــه در انتظــــآر پـــآسخــــ تـو مـُــــردنـــد.....


در فراقت آهنگ قلبم در غم است ، بیصدا میخندم اما روزگارم درهم است
هوا دو نفره است و نیستی …
من هی کوچه ها را بالا و پایین می کنم برای دهن کجی به هواااا …

حرفی نیست...
خودم سکوتت را معنی می کنم!
کاش می فهمیدی،
گــــــــــاهی....همین نگــــاه ســـــــــــــــــــردت...
روی زمستان را هم كم می كنـــــــــد...!


پیش از تو تپش قلبم را هرگز حس نکرده بودم..
اما حالا..
انگار می خواهد سینه ام را بشکافد ای قلب!


وقتی به تو می اندشم،
روحم آن چنان آرام می گیرد..
که انگار درونم همه دریاست...!


امروز صبح که از خواب برخاستم..
باز هوا بارانی بود..
و تو باز با همان لبخند همیشگی همانجا ایستاده بودی..
درست وسط قلبم!


دوست داشتن به معنای عشق نیست
دوست داشتن یعنی داشتن كسی كه ستایش كردنش تمومی نداره...مثل تو.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت ماه ترین ها,ماه ترین ها98,ماه ترین98,ماه ترین,ماه ترین ها,ماه ترینها,ماهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1324
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 711
  • آی پی امروز : 494
  • آی پی دیروز : 227
  • بازدید امروز : 1,841
  • باردید دیروز : 2,803
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,470
  • بازدید ماه : 5,470
  • بازدید سال : 152,410
  • بازدید کلی : 2,960,650
  • سئو سایت
    SEO Reports for ccfun.ir