loading...
سایت ماه ترین ها
آخرین ارسال های انجمن
SANAZ بازدید : 289 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)


برگرد ، که هنوزم محتاج دیروزم ، برگرد که همش گریه است کارم …

 

 

 ****

 



دلم میخواد که کنار تو باشم و حرف دلم رو واسه تو بگم
بگم که هرچی میگی تو میدونم و هر جوری که تو میخواستی میشم عزیزم
پس برگرد پیشم …

 

 

 

 ****

 

 

برگرد …
یادت را جا گذاشتی نمی‌ خواهم عمری به این امید باشم که برای بردنش برمی ‌گردی …

 

 

 

 ****

 

 

یه روزی گله کردم من از عالم مستی / تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی
من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید / تو قهر کردی قهرت مصیبت شدو بارید
پشیمون و خستم اگه عهدی شکستم / آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم

 

 

 

 ****

 

 

 

همین که میخوام حرف دلم را با تو بگم میری
آره میدونم بد بوده کارم اینجوری دلگیری . . .

 

 

 
****
 

 

 

میشه این دفعه منو تو ببخشی / میشه نگی میخوای ازم جدا شی
میشه ببخشی و بگذری عشق من / میشه فراموشت شه گناهم
میشه نگاه کنی به اشک و آه ام / هنوزم از همه بهتری عشق من

 

 

 ****

 

 

 

بوسه ام را می گذارم پشت در / قهرکردی ، قهرکردم ، سر به سر
تو بیا ، در را تماما باز کن / هر چه میخواهی برایم ناز کن
من غرورم را شکستم ، داشتی ؟ / آمدم ، حالا تو با من آشتی ؟



****





بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم / بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم
بیا ازحسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم / بیا برخنده ی این صبح بهار خنده کنیم

 

 

 
****
 

 

 

گرچه سکوت بلندترین فریاد عالم است …
ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد …
کمی با من حرف بزن …

 

 

 
****
 

 

 

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی
دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن

 

 

 

 ****

 

 


منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم / می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم
منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم .

 

 

 
****
 

 

 

به خاطر یافتن مقصر ، زندگی ات را تلخ و سیاه نکن
بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند
خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند …

 

 

 ****

 

 

 

به آغوش تو محتاجم
برای حس آرامش
برای زندگی با تو ، پر از شوقم ، پر از خواهـش …

 

 

 ****

 

 

 

هنوز عشق تو امید بخش جان من است
خوشا غمی که ازو شادی جهان من است
چه شکر گویمت ای هستی یگانه ی عشق
که سوز سینه ی خورشید در زبان من است
اگر چه فرصت عمرم ز دست رفت بیا
که همچنان به رهت چشم خون فشان من است

 

 

 
****
 

 

 

منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم / منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم / که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم
منو ببخش ، منو ببخش . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت ماه ترین ها,ماه ترین ها98,ماه ترین98,ماه ترین,ماه ترین ها,ماه ترینها,ماهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1324
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 712
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 1,302
  • باردید دیروز : 664
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 9,322
  • بازدید ماه : 9,322
  • بازدید سال : 156,262
  • بازدید کلی : 2,964,502
  • سئو سایت
    SEO Reports for ccfun.ir