loading...
سایت ماه ترین ها
آخرین ارسال های انجمن

SANAZ بازدید : 343 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

**من و تنهایی و سردرد و سیگار** . . . از اون روزی که شب اومد به اصرار . . . از اون سالی که یارم رفت به اجبار . . . من عادت کرده ام تنها به این کار . . . **من و تنهایی و سردرد و سیگار**

آن روزها که با تو بودن برایم آرزو بود تمام شد ! امروز با تو بودن یا نبودن فرقی ندارد... سیگار باشد و خیابان ...من میروم تا دود کنم هستی ام را ....!!
 
 نوشته ها و تصاویر سیگاری...
 
دودی که از دهانم بیرون میاد ، دود سیگار نیست !
قلبم سوخته…
 
 
تنها نشسته‌ای
چای می‌نوشی و بغض می کنی !
سیگار پشت سیگار . . .
هیچ‌ کس تو را به یاد نمی‌آورد !
این همه آدم ، روی کهکشان به این بزرگی ؛
و تو حتی آرزوی یکی نبودی !
 
 
سیگار میکشم ،
یعنی نه عاشقم و نه تنها
اما گسسته ام ...
 
 
از چیزهای دور و برت استفاده کن 
یکی از همین باران آرام پشت پنجره
از همین سیگار لای انگشت‌های من 
از همین پاهای روی راحتی
از همین صدای محو راک‌اندرول و فراری سرخ توی ذهن من
از همین زن که 
در آشپزخانه تلوتلو می‌خورد
همه را مصرف کن
استفاده کن
 
ریموند کارور-
 
 
راستي 
يادت نرود . . . .
اين سيگاري كه مي كشم . . . 
روزي بخاطر تو ترك كرده بودم . . . .
 
 
سیگار میکشم
 
یعنی هنوز حس میکنم که باز
 
راهیست سوی تو ...
 
از پشت ویرانه های تخیل ، از پشت قصه ها ...
 
از دوردست نگاه کودکان ، وقتی که می دوند ،
 
سوی شکوه و طراوت یک لحظه زندگی ...
 
 
love smoke

منبع: 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت ماه ترین ها,ماه ترین ها98,ماه ترین98,ماه ترین,ماه ترین ها,ماه ترینها,ماهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1324
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 712
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 852
  • باردید دیروز : 664
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 8,872
  • بازدید ماه : 8,872
  • بازدید سال : 155,812
  • بازدید کلی : 2,964,052
  • سئو سایت
    SEO Reports for ccfun.ir