loading...
سایت ماه ترین ها
آخرین ارسال های انجمن
SANAZ بازدید : 264 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
عـــــــــــــشق یعنی همین.....



من مرد هستم


او زن!



من مردانگی کردم دستش را گرفتم



او زنانگی کرد دستم را تا ابد برای خودش نگه داشت



من کنارش خوابیدم



او در خوابم رویا شد



من سرم روی سینه اش گذاشتم



او به قلبش گفت به یاد من بزند



من هر روز دلم برای او تنگ میشود



او هر ثانیه با دلتنگی من زندگی میکند.



اگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر....



اگــــر واقعاً یه روزی یکیو خیلی دوس داشتی



 و حس کردی لیاقتت رو داره ...





نمیگم باهاش بحث نکن یا دعوا نکن 



چون همچین چیزی ممکن نیس...





امّا اگه از هم دلخور بودید یا قهــــر ...



 شب حتماً قبل خوابتون آشتی کنید ...





هیچوقت نذارید



 ناراحتیتون بیشتر از یک روزتون رو خراب کنه....
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت ماه ترین ها,ماه ترین ها98,ماه ترین98,ماه ترین,ماه ترین ها,ماه ترینها,ماهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1324
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 711
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 221
  • بازدید امروز : 453
  • باردید دیروز : 2,615
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 453
  • بازدید ماه : 453
  • بازدید سال : 147,393
  • بازدید کلی : 2,955,633
  • سئو سایت
    SEO Reports for ccfun.ir