loading...
سایت ماه ترین ها
آخرین ارسال های انجمن
SANAZ بازدید : 606 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

دلواپس ,الیس کجایی

 

من عادتم شده تنها بدون تو ، هر روز راه برم تو این پیاده رو


من عادتم شده چیزی نخوام ازت ، فکر منو نکن خوبم گلم فقط


دلواپس توام که ساده می شکنی و کوه غمی ، ولی حرفی نمی زنی


میترسم از پس دردات بر نیای ، من عادتم شده چیزی ازم نخوای


دردا و خستگی ماله خودت شده چیزی نمی گی و اصرار بی خوده

اصرار می کنم انکار میکنی حرفای قبلتو تکرار می کنی


این که تو میگی من تنها * توام دنیاییه ولی دلواپس توام

.

 

.
بیـا ...

اینجـا عَجیـبـ تَـریـטּ سَرزمـیـטּ בنُـیـاسـﭞ...

مِهـربانیـَﭞ را بـﮧ حِســاب احتـیـاجَـﭞ میـگــُذارنـב

عِشـقَـﭞ را پـاے سـاבگـیَـﭞ

و حـَرف هــاے صاבقـانـﮧ اﭞ را بــﮧ پـاے בیـوانگیَـﭞ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت ماه ترین ها,ماه ترین ها98,ماه ترین98,ماه ترین,ماه ترین ها,ماه ترینها,ماهترین ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1324
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 711
  • آی پی امروز : 496
  • آی پی دیروز : 227
  • بازدید امروز : 1,863
  • باردید دیروز : 2,803
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,492
  • بازدید ماه : 5,492
  • بازدید سال : 152,432
  • بازدید کلی : 2,960,672
  • سئو سایت
    SEO Reports for ccfun.ir